E- promocja! Dotarcie w dzisiejszych czasach do klienta ze swoją ofertą jest niezmiernie proste dzieki licznym narzędziom. Z drugiej strony przez ilość informacji, które otrzymujemy każdego dnia orasz wykorzystaniu wielu kanałów do przesyłania informacji ciężko dzisiaj się przebić z komunikatem i zdobyć klienta. Warsztaty prowadzone w dniach 19 -29 czerwca 2012 w ramach projektu E-profesjonalista miały pokazać uczestnikom jak opowiadać swoją historię, historie swoich produktów w Internecie, tak, aby zaciekawić klientów. Dariusz Janik pracował z grupą nad przygotowaniem strategii marketingowej w Internecie dla małych firm, a Maciej Migda pokazał nowinki techniczne i chwyty, które skutecznie mogą przyciągnąć do nas potencjalnych odbiorców. Po tych zajęciach wielu uczestników doszło do wniosku że muszą coś zmienić w swoich komunikatach internetowych i dotrzeć do klientów skuteczniej. Życzymy powodzenia! Krzysztof Kieszkowski
Projekt „E-profesjonalista - rozwój umiejętności informatycznych w przedsiębiorstwach”
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ![]() ![]() ![]() |
||