Misją Instytutu Rynku Pracy jest udzielanie profesjonalnego wsparcia aktualnym i potencjalnym uczestnikom rynku pracy w ich rozwoju zawodowym w duchu poszanowania godności człowieka jako podmiotu pracy.

ZAMÓWIENIA OFERTOWE INSTYTUTU RYNKU PRACY

29.04.2025 Godzina: 12:14:20

PROSZĘ WYBRAĆ PROJEKT I ROZWINĄĆ ZAWARTOŚĆ KLIKAJĄC W LISTWĘ Z NAZWĄ

Radom – siła współpracy
 
Czas na kompetencje
 
Mistrz protetyki
 
Wracam Do Pracy - Lublin
 
Podniesienie atrakcyjności kształcenia stomatologicznego gwarancją przyszłego zatrudnienia - Mazowsze
 
Nowe Możliwości - Nowy Sącz
 
Akademia Umiejętności - Mazowsze
 
Akademia Sprzedaży - Lublin
 
Weekendowa Edukacja - Brzozów
 
Projekt "Aktywni" - Lublin
 
Projekt "Czas na aktywność" - Kielce
 
Projekt "Droga do pracy" - Białystok
 
Projekt "Równe szanse" - Kielce
 
Projekt "Nowa rola" - Kielce
 
Projekt "NGO Master"
 
Projekt "Wyjść z Cienia" - Białystok
 
Projekt "Czas na aktywność" - Białystok
 
Projekt "Akademia logistyki" - Lublin
 
Projekt "Energooszczędne Budowanie" - Białystok
 
Projekt "Nowoczesne Kadry - Nowoczesna Szkoła"
 
Projekt "Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja"
 
Projekt "Nowe perspektywy"
 
Projekt "N@uczyciel przyszłości"
 
Projekt "Wracam do pracy!"
 
Projekt "Pracujący absolwent"
 
Projekt "Wracam do pracy!"
 
Projekt "Kariera młodych w Twoich rękach"
 
Projekt "Sukces zależy od Ciebie aktywizacja osób 45+"
 
Projekt "PRACUJĄCY 45+"
 
Projekt "Otwarta - niezależna - aktywna"
 
Projekt "Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych"
 
Projekt "Czas na kobiety"
 
Projekt "Wracam do pracy"
 
Projekt "Pracujący Absolwent"


INSTYTUT RYNKU PRACY - FUNDACJA NOWY STAW
ul. Przechodnia 4, 20-003 Lublin, tel. +48 81 534 61 91, fax +48 81 534 61 92

eds@eds-fundacja.pl , www.irp-fundacja.pl

Konto : Alior Bank S.A. ul. Zana 32A 20-601 Lublin
Numer identyfikacyjny banku - SWIFT: ALBPPLPW , Numer rachunku PL13249000050000453097076090

.
  © INSTYTUT RYNKU PRACY - FUNDACJA NOWY STAW    2004-2025    © WEBMASTER: STUDIO EM   .
DO G�RY

wczytywanie