Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
w ramach projektu „Radom - siła współpracy” dotyczy wykonywania zadań jako: Programista architekt oraz Programista architekt ds. udoskonalania narzędzia dotyczące narzędzia elektronicznego – generatora wniosków do zadań zlecanych przez Gminę Miasta Radom.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 3.01.2014
dotyczącego wykonywania zadań jako Programista Architekt oraz Programista Architekt ds. Udoskonalania Narzędzia
Komisja wybrała następujących Wykonawców:- Rafał Kowalewski – Programista Architekt
- Krzysztof Początek – Programista Architekt ds. Udoskonalania Narzędzia.
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 11/MP/IV/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Modele dzielone Giroform”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Modele dzielone Giroform” Komisja wybrała Wykonawcę: Natrodent Profesjonalne Systemy Protetyczne ul. Wierzbowa 46/48; 90-133 Łódź
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 10/MP/III/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Artykulacja z zastosowaniem łuku twarzowego oraz wykonanie szyn relaksacyjnych”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Artykulacja z zastosowaniem łuku twarzowego oraz wykonanie szyn relaksacyjnych” Komisja wybrała Wykonawcę: Natrodent Profesjonalne Systemy Protetyczne ul. Wierzbowa 46/48; 90-133 Łódź
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 9/MP/II/NA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia „Precyzyjne elementy retencyjne jako estetyczne utrzymywacze”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia „Precyzyjne elementy retencyjne jako estetyczne utrzymywacze’ Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 8/MP/II/CR/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakup zestawów podstawowych dla techników dentystycznych
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu zestawów podstawowych dla techników dentystycznych Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 7/MP/II/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Precyzyjne elementy retencyjne jako estetyczne utrzymywacze”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Precyzyjne elementy retencyjne jako estetyczne utrzymywacze” Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 6/MP/IC/NA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia
„Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia „Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających”. Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 5/MP/IB/NA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia
„F.J.P. - kopolimerowy materiał jako alternatywa dla tradycyjnych poliamidów stosowanych w protezach płytowych”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia „F.J.P. - kopolimerowy materiał jako alternatywa dla tradycyjnych poliamidów stosowanych w protezach płytowych”. Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran z o.o. sp.k., ul. Wojskowa 3/L4, 60-792 Poznań.
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 4/MP/IA/NA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia
„Możliwości zastosowania oraz technologia wykonania protez szkieletowych z żywicy acetalowej”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu narzędzi na potrzeby szkolenia „Możliwości zastosowania oraz technologia wykonania protez szkieletowych z żywicy acetalowej”. Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran z o.o. sp.k., ul. Wojskowa 3/L4, 60-792 Poznań.
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 3/MP/IC/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających”.
W wyniku ogłoszonej w dn. 27.08.2014 procedury dotyczącej zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających” nie wyłoniono żadnego oferenta w związku z powyższym procedura została ogłoszona ponownie dn. 12.09.2014r.
wznawiamy procedurę zapytania ofertowego
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności NR 3/MP/IC/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów, szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 12.09.2014
Dotyczącego : oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Corflex Ortodontic – termoplastyk stosowany w wykonawstwie pozycjonerów,
szyn zgryzowych oraz szyn ochraniających” Komisja wybrała Wykonawcę:
HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 2/MP/IB/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „F.J.P. - kopolimerowy materiał jako alternatywa dla tradycyjnych poliamidów stosowanych w protezach płytowych”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „F.J.P. - kopolimerowy materiał jako alternatywa dla tradycyjnych poliamidów stosowanych w protezach płytowych”. Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 1/MP/IA/MA/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia
„Możliwości zastosowania oraz technologia wykonania protez szkieletowych z żywicy acetalowej”.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 27.08.2014
Dotyczącego: oferty w zakresie zakupu materiałów dla uczestników szkolenia „Możliwości zastosowania oraz technologia wykonania protez szkieletowych z żywicy acetalowej” Komisja wybrała Wykonawcę: HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie ofertowe w trybie konkurencyjności
NR 01/MP/2014 – POKL. 09.02.00-14-016/14
w zakresie zakupu urządzeń protetycznych.
PDFMSWord
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 28.08.2014
przez partnera projektu Prywatne Studium Techniki Dentystycznej Eugeniusza Nagadowskiego w Płocku
Dotyczącego: zakupu urządzeń protetycznych Komisja wybrała w poszczególnych częściach zamówienia Wykonawcę:
•Zamówienie częściowe nr 1- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 2 – Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 3- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 4- HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
•Zamówienie częściowe nr 5- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 6- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o; ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 7- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 8- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 9- Smiles Architekci Uśmiechu Sp. z o.o. ul. Sobieskiego 26/2; 81-781 Sopot
•Zamówienie częściowe nr 10- HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
•Zamówienie częściowe nr 11- HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
•Zamówienie częściowe nr 12- HOLTRADE EKSPORT- IMPORT ul. Kościuszki 51; 05-500 Piaseczno
Zapytanie Ofertowe Nr 3/K/WPL/2014na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Technolog robót wykończeniowych (120 godzin 1 grupa szkoleniowa)
dla 10 uczestników/-czek w Biłgoraju
MSWord , PDF
Zapytanie Ofertowe Nr 2/K/WPL/2014 na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Technolog robót wykończeniowych (120 godzin 1 grupa szkoleniowa) dla 10 uczestników/-czek
MSWord , PDF
Zapytanie Ofertowe Nr 1/K/WPL/2014
na przeprowadzenie szkoleń zawodowych:
Sprzedawca – magazynier, Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i terminali,
Handlowiec, Kasjer- fakturzysta, Doradca klienta.
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 22.10.2014 r.
dotyczącego zakupu urządzeń i sprzętu do wykonywania uzupełnień stałych metodą ceramiki tłoczonej
Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran sp. z o.o. sp.k. ul. Wojskowa 3/L4, 60-792 Poznań
Zaproszenie do przedstawienia ofert
NR 18/KS/TD_9/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
na zakup urządzeń i sprzętu do wykonywania uzupełnień stałych metodą ceramiki tłoczonej.
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 9.10.2014 r.
dotyczącego: zakupu urządzeń do precyzyjnego łączenia metali w technice dentystycznej z rozszerzeniem na łączenie w ortodoncji.Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran sp. z o.o. sp.k. ul. Wojskowa 3/L4, 60-792 Poznań
Zaproszenie do przedstawienia ofert
NR 17/KS/TD_10/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
na zakup urządzeń do precyzyjnego łączenia metali w technice dentystycznej z rozszerzeniem na łączenie w ortodoncji.
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 28.05.2014 r.
dotyczącego: oferty w zakresie kompleksowego wykonania pracowni do ceramiki
Komisja wybrała Wykonawcę: Firmę Handlowo-Usługową PRO-DENT Patryk Widlarz, ul. Wałowa 4, 34-100 Wadowice
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 26.05.2014 r.
dotyczącego: zakupu zestawów kleszczy podstawowych oraz specjalistycznych
Komisja wybrała Wykonawcę: Aesculap Chifa Sp. z o.o. ul. Tysiąclecia 14, 64-300 Nowy Tomyśl.
Zaproszenie do przedstawienia ofert
NR 16/KS/TD_9/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
na wyposażenie pracowni do ceramiki.
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
NR 15/KS/HS_7/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
na zakup zestawów kleszczy podstawowych i specjalistycznych.
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 30.04.2014 r.
nr. 12/KS/HS_5/2014-POKL.09.02.00-14-009/13 dotyczącego: zakupu sprzętu stomatologicznego
Komisja wybrała Wykonawcę: Poldent Sp. z o.o. Al.Jana Pawła II 80, lok.VI, 00-175 WarszawaW wyniku postępowania ogłoszonego dn. 30.04.2014 r.
nr. 13/KS/HS_5/2014-POKL.09.02.00-14-009/13 dotyczącego: zakupu sprzętu stomatologicznego
Komisja wybrała Wykonawcę: Techdent Center Tasiemski Piotr Tasiemski Jakub Sp. Jawna, ul.Głogowska 44, 01-743 WarszawaW wyniku postępowania ogłoszonego dn. 30.04.2014 r.
dotyczącego: zakupu zestawów do koferdamu Komisja wybrała Wykonawcę: Poldent Sp. z o.o. Al.Jana Pawła II 80, lok.VI, 00-175 Warszawa
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup zestawów do koferdamu.
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup sprzętu stomatologicznego
(HS_5_1_cross)- NR 12/KS/HS_5/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup sprzętu stomatologicznego.
(HS_5_1)- NR 13/KS/HS_5/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 10.04.2014 r.
dotyczącego: zakupu wtryskarki akrylu, puszek polimeryzacyjnych oraz artykulatorów ASA Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran z o.o. sp.k., ul. Wojskowa 3/L4, 60-792 Poznań.
Zaproszenie do przedstawienia ofert
zakupu wtryskarki akrylu, puszek polimeryzacyjnych oraz artykulatorów ASA
NR 10/KS/TD_3/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 12.03.2014 r.
dotyczącego: zakupu fantomu głowy do nauki wykonywania zabiegów stomatologicznych Komisja wybrała Wykonawcę: KaVo Polska Sp. z o.o. ul. Pomorska 251, 92-213 Łódź (Biuro Warszawa Al. Jana Pawła II 27, 00-867 Warszawa).
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup fantomu głowy do nauki wykonywania zabiegów stomatologicznych.
NR 9/KS/HS_5/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 14.02.2014 r.
dotyczącego: zakupu puszek do powielania modeli w silikonie Komisja wybrała Wykonawcę: Denon Dental Sp. z o.o., ul. Kolejowa 49, 05-520 Konstancin JeziornaW wyniku postępowania ogłoszonego dn. 14.02.2014 r.
dotyczącego: zakupu polimeryzatora na 5 puszek formy firmy Vertex oraz puszek/kuwet polimeryzacyjnych, rurek do wycinania kanałów oraz sitek do wyparzania zębów Komisja wybrała Wykonawcę: Denon Dental Sp. z o.o., ul. Kolejowa 49, 05-520 Konstancin JeziornaW wyniku postępowania ogłoszonego dn. 31.01.2014 r.
dotyczącego: zakupu urządzenia do badania żywotności miazgi
(NR 4/KS/HS_3/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13)
Komisja wybrała Wykonawcę: Kol-Dental Sp.z o.o., ul. Cylichowska 6, 04-769 Warszawa
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup puszek do powielania modeli w silikonie
NR 7/KS/TD_5/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup polimeryzatora na 5 puszek formy firmy Vertex oraz puszek/kuwet polimeryzacyjnych, rurek do wycinania kanałów oraz sitek do wyparzania zębów.
NR 8/KS/TD_2/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na przeprowadzenie spotkań w ramach indywidualnego poradnictwa edukacyjno-zawodowego.
NR 6/KS/POR_I/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na przeprowadzenie spotkań w ramach grupowego poradnictwa edukacyjno-zawodowego.
NR 5/KS/POR_G/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup urządzenia do badania żywotności miazgi (NR 4/KS/HS_3/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13)
MSWord , PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dn. 8.01.2014 r. dotyczącego:
· zakupu sprzętu stomatologicznego a w szczególności: separatorów małych i dużych na trzymadełkach do modeli gipsowych
Komisja wybrała Wykonawcę: Mikran sp. z o.o. sp.k. ul. wojskowa 3/L4, 60-792 PoznańW wyniku postępowania ogłoszonego dn. 2.01.2014 r. dotyczącego:
· zakupu i montażu wyciągów stanowiskowych, końcówek ssących oraz szafek do wyciągów
Komisja wybrała Wykonawcę: ROKO s.c z Częstochowy, ul. Bór 177.
· zakupu kamery wewnatrzustnej
Komisja wybrała Wykonawcę: EUR – MED. Polska Sp. z o.o. z Katowic
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup sprzętu stomatologicznego (TD_4)
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup i montaż wyciągów stanowiskowych, końcówek ssących oraz szafek do wyciągów.
(NR 1/KS/TD_1/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13)
MSWord , PDF
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakup kamery wewnątrzustnej.
(NR 3/KS/HS_2/2014 – POKL. 09.02.00-14-009/13)
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 06/NM /2014
na przeprowadzenie audytu zewnętrznego Projektu „Nowe Możliwości”
PDF , MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 05/NM/2014
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „ Stolarka meblowa” dla 1 grupy uczestników/czek Projektu
PDF , MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 04/NM/2014
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „ Grafika komputerowa” dla 2 grup uczestników/czek Projektu
PDF , MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 03/NM/2014
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „ Magazynier” dla 1 grupy uczestników/czek Projektu
PDF , MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 02/NM/2014
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „„Pracownik ds. finansowo - księgowych” dla 3 grup uczestników/czek Projektu
PDF , MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 01/NM/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Florysta” dla I grupy uczestników/czek Projektu
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia ofert
na zakwaterowanie, wyżywienie i wynajem sal na szkolenia
w okresie grudzień 2013- marzec 2014
MSWord ; PDF
W wyniku postępowania ogłoszonego dnia 7 listopada 2013 r.
dotyczącego zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali w dniu 25 listopada 2013 r.
Komisja wybrała następującego Wykonawcę: Uzdrowisko Konstancin- Zdrój S.A. Hotel Konstancja, ul. Źródlana 8, 05- 510 Konstanin
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 1/K/AS/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkoleń zawodowych:
Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i terminali
(120 godzin* 2 grupy szkoleniowe)
Sprzedawca - magazynier
(120 godzin* 2 grupy szkoleniowe)
Handlowiec
(120 godzin* 1 grupa szkoleniowa)
Kasjer- fakturzysta
(120 godzin* 1 grupa szkoleniowa)
Doradca klienta
(120 godzin* 1 grupa szkoleniowa)
Zapytanie ofertowe nr 08/WE/2014
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu rozliczania projektów PO KL dla jednej grupy Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 07/WE/2014
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia: podatkowa księga przychodów i rozchodów dla jednej grupy Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 06/WE/2014
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu rozliczania inwestycyjnych projektów finansowanych z UE dla dwóch grup Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 05/WE/2014
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu ABC handlu dla trzech grup Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 04/WE/2013
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu kadr i płac dla dwóch grup Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 03/WE/2013
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu sporządzania
sprawozdania finansowego i bilansu dla dwóch grup Uczestników/czek projektu
„Weekendowa edukacja”
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 02/WE/2013
Na kompleksową usługę cateringową szkoleń realizowanych w ramach projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord
Zapytanie ofertowe nr 01/WE/2013
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia z zakresu podatków VAT, CIT, PDOF dla dwóch grup Uczestników/czek projektu „Weekendowa edukacja”
MSWord
Sprostowanie dotyczące zapytania ofertowego nr 1/K/Ak/2013
w związku z
realizacją projektu „Aktywni” współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
PDF , MSWord
Zaproszenie do składania ofert nr: 7/IRP/AK/2013
dotyczące prowadzenia Punktu Doradztwa Kariery w ramach projektu „Aktywni”
niniejsze postępowanie toczy się w oparciu o zasadę rozeznania rynku określoną
w „Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach PO KL” z dn. 14.08.2012 r.
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 1/K/Ak/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami na przeprowadzenie 6 szkoleń zawodowych:
Sprzedawca - magazynier (2 grupy szkoleniowe* 160 godzin)
Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i terminali (2 grupy szkoleniowe* 160 godzin)
Kasjer - fakturzysta (2 grupy szkoleniowe* 160 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 6/K/CznA/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Profesjonalna obsługa klienta z obsługą komputera i kasy fiskalnej (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 5/K/CznA/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Operator wózków widłowych (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 4/K/CznA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Pracownik administracyjno-biurowy (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia ofert 3/K/CznA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Pracownik ochrony (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia ofert
2/K/CznA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Podstawy księgowości z obsługą programów finansowo-księgowych (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 1/K/CznA/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i terminali płatniczych (120 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 14/DDP/2014
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie spotkań Grup wsparcia w Hajnówce
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 13/DDP/2014
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie spotkań Grup wsparcia w Białymstoku
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 12/DDP/2014
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pomoc kuchenna”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 11/DDP/2014
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pomoc kuchenna”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 10/DDP/2014
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik windykacji”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 09/DDP/20143
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Profesjonalny pracownik recepcji”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 08/DDP/2013
Zaproszenie dla trenerów do przedstawienia oferty na przeprowadzenie spotkań Grup wsparcia dla uczestników II grupy w ramach projektu „Droga do pracy”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 07/DDP/2013
Zaproszenie do przedstawienia oferty na świadczenie usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej
PDF , MSWord
Korekta do zapytania ofertowego nr 06/DDP/2013
W związku ze zmianą terminów podanych w zapytaniu nr 06, zapraszamy do zapoznania się z korektą do w/w oferty. plik MS Word (Korekta treści..)
Zaproszenie dla trenerów do przedstawienia oferty na przeprowadzenie spotkań Grup wsparcia dla uczestników I i III grupy w ramach projektu „Droga do pracy”
PDF , MSWord
Zapytanie do przedstawienia oferty nr 06/DDP/2013
Zaproszenie dla trenerów do przedstawienia oferty
na przeprowadzenie spotkań Grup wsparcia dla uczestników I i III grupy
w ramach projektu „Droga do pracy”
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 05/DDP/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Pracownik gospodarczy” (120 godz.) w ramach projektu „Droga do pracy”
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 04/DDP/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego: „Pracownik Biurowy z elementami Kadr” (120 godzin)
Dla dwóch grup szkoleniowych /
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 03/DDP/2013
na wykonanie usługi
asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej,
Uczestnika/czki projektu „Droga do pracy”
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 02/DDP/2013
dla psychologa/ doradcy zawodowego na przeprowadzenie spotkań
w ramach indywidualnych konsultacji psychologiczno – doradczych
dla Uczestników/czek projektu „Droga do pracy
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 01/DDP/2013
dla doradcy/czyni zawodowego/ej
na przeprowadzenie rozmów rekrutacyjnych w ramach projektu „Droga do pracy
PDF , MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 3/K/RSZ/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Brygadzista/-tka zespołu wykonawców czystości (80 godzin)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
MsWord ; PDF
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 2/K/RSZ/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Pracownik usług czystościowych (60 godzin x 2 edycje)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
MsWord ; PDF
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 1/K/RSZ/2013
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
Pracownik ochrony fizycznej bez licencji (60 godzin x 3 edycje)
kod CPV 80530000-8 – Usługi szkolenia zawodowego
MsWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 4/K/NR/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Technolog robót wykończeniowych w budownictwie” (160 godzin)
MSWord ; PDF
Sprostowanie do Zapytania ofertowego nr 3/K/NR/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera” (160 godzin)
PDF
Zapytanie ofertowe nr 3/K/NR/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera” (160 godzin)
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 2/K/NR/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Kucharz małej gastronomii z organizacją usług cateringowych” (160 godzin)
MSWord ; PDF
Zapytanie ofertowe nr 1/K/NR/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Kosmetyka z elementami wizażu” (160 godzin)
MSWord ; PDF
Z powodu nie podpisania umowy
przez wybrane podmioty, informujemy,
iż kurs w ramach projektu NGO Master na terenie województwa dolnośląskiego realizowany będzie w:
Hotelu Orbis Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 7, 53-332 Wrocław
Informujemy, iż kurs w ramach projektu NGO Master na terenie województwa dolnośląskiego realizowany będzie w:
Hotelu Lothus, ul. Wita Stwosza 22/23, Wrocław
W wyniku ponownego wysłania zaproszeń do składania ofert
dotyczących zapytania ofertowego w trybie konkurencyjności
na wynajem sali, zakwaterowanie i wyżywienie w terminie maj 2013-październik 2013 nie udało się wyłonić Oferenta.Prosimy o przesyłanie ofert wolnych od zasady konkurencyjności do dnia 29 marca 2013r.
W wyniku postępowania ogłoszonego dnia 8 lutego 2013 r.
dotyczącego zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali Komisja wybrała następujących Wykonawców:
· Województwo lubelskie: MONTIS HOTEL&SPA, ul. Nałęczowska 1, Poniatowa
· Województwo dolnośląskie: z powodu nie spełnienia wymagań formalnych żadnego z podmiotów nie wybrano
ponownie zapraszamy do składania ofert na zakwaterowanie, wyżywienie i wynajem sal w okresie maj 2013r. - październik 2013r.
Termin składana ofert upływa 18 marca 2013 r.
(podmioty, które złożyły oferty w poprzednim zapytaniu nie mogą być brane pod uwagę w tym)
Zaproszenie do składania ofert
na zakwaterowanie, wyżywienie i wynajem sal w okresie maj 2013 r. - październik 2013 r.
Termin składana ofert upływa 22 lutego 2013 r.
Zaproszenie do składania ofert
na zakwaterowanie, wyżywienie i wynajem sal w
okresie grudzień 2012r. - marzec 2013r.
Termin składana ofert upływa 28
listopada
2012r.
W wyniku postępowania ogłoszonego dnia 14 listopada 2012r.
dotyczącego zakwaterowania, wyżywienia i wynajmu sali Komisja wybrała następujących Wykonawców:
· Województwo mazowieckie: Hotel Atena, ul. M.M. Kolbe 76, Ciechanów
· Województwo pomorskie: Hotel VICTORIA, ul. Zamostna 1, Bolszewo
· Województwo podkarpackie: Hotel Senator Gran Via, ul. Olchowa 211, Będziemyśl
Zapytanie ofertowe nr 20/WzC/2014
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik Kancelaryjny” (180 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 19/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Opiekun Osoby Starszej” (180 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 18/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Operator Koparko-Ładowarki” (202 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 17/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na wynajem Sali do indywidualnych spotkań dla uczestników grupy VI w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 16/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik Kancelaryjny” (180 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 15/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na wynajem Sali do indywidualnych spotkań dla uczestników grupy V w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 14/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na wynajem Sali
do indywidualnych spotkań dla uczestników grupy IV
w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 13/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na prowadzenie
Psychologiczno-Doradczego Wsparcia Towarzyszącego
dla uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 12/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Pracownik Kancelaryjny” (180 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Europejski Dom Spotkań – Fundacja Nowy Staw informuje,
że zapytanie ofertowe nr 12/WzC/2013 ulega unieważnieniu wraz z dniem 25.07.2013r. W związku z tym, od dnia 25.07.2013r. przy wyborze podwykonawcy szkolenia zawodowego „Pracownik Kancelaryjny” w ramach projektu „Wyjść z Cienia” obowiązującym jest
zapytanie ofertowe nr 12b/WzC/2013r.
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 11/WzC/2013
dla doradców zawodowych na prowadzenie Doradztwa Zawodowego
dla uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 10/WzC/2013
na wynajem Sali
do prowadzenia Psychologiczno-Doradczego Wsparcia Towarzyszacego
dla III grupy uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 09/WzC/2013
na wynajem Sali do prowadzenia Doradztwa Zawodowego
dla III grupy uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 08/WzC/2013
Zaproszenie do przedstawienia ofert na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Operator Koparko-Ładowarki” (202 godz.) w ramach projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 07/WzC/2013
na wynajem Sali na prowadzenie Psychologiczno-Doradczego Wsparcia Towarzyszącego
dla II grupy uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord, PDF
Zapytanie ofertowe nr 06/WzC/2013
na wynajem Sali na prowadzenie Doradztwa Zawodowego dla II grupy
uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord, PDF
Zapytanie ofertowe nr 05/WzC/2013
dla trenerów na prowadzenie Warsztatów Aktywnego Poszukiwania Pracy
z elementami Savoir Vivre
dla uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord, PDF
Zapytanie ofertowe nr 04/WzC/2013
dla trenerów na prowadzenie Warsztatów Rozwoju Kompetencji Kluczowych
dla uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 03/WzC/2013
na wynajem Sali na prowadzenie Psychologiczno-doradczego wsparcia towarzyszącego
dla I grupy uczestników projektu „Wyjść z Cienia”
MS Word , PDF
Zapytanie ofertowe nr 02/WzC/2013
na wynajem Sali na prowadzenie Doradztwa Zawodowego
dla I grupy uczestników/czek projektu „Wyjść z Cienia”
MS Word , PDF
Zapytanie ofertowe nr 01/WzC/2013
na wynajem Sali na analizę predyspozycji zawodowych kandydatów/tek
na uczestników/czki projektu „Wyjść z Cienia”
MS Word , PDF
Zaproszenie do przedstawienia oferty 27/CNA/2013
dla pośrednika pracy
na przeprowadzenie konsultacji
z zakresu pośrednictwa pracy
w Punkcie Konsultacyjnym
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe 26/CNA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Kadry i płace” (120 godzin)
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe 25/CNA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Administracyjno-biurowe” (120 godzin)
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe 24/CNA/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego
„Księgowe z obsługą komputerowych programów księgowych” (120 godzin)
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 23/CNA/2012
dla trenera na przeprowadzenie spotkań Grup Wsparcia
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 22/CNA/2012
dla pośrednika pracy
na przeprowadzenie konsultacji z zakresu pośrednictwa pracy
w Punkcie Konsultacyjnym
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 21/CNA/2012
dla doradcy zawodowego
na przeprowadzenie konsultacji z zakresu doradztwa zawodowego
w Punkcie Konsultacyjnym
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 20/CNA/2012
dla trenerów
na przeprowadzenie szkoleń komputerowych
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 19/CNA/2013
dla trenerów na przeprowadzenie Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy z elementami przedsiębiorczości
w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów 18/CNA/2012
na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących w ramach II edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 17/CNA/2012
na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących dla V grupy uczestników/czek projektu „Czas na aktywność”.
plik PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 16/CNA/2012
na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących dla VI grupy uczestników/czek projektu „Czas na aktywność”.
plik PDF, MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 15/CNA/2012
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
„Księgowe z obsługą komputerowych programów księgowych” (120 godzin)
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty 14/CNA/2012
wraz z opisem przedmiotu zamówienia i załącznikami na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
„Administracyjno – biurowe” (120 godzin) dla dwóch grup szkoleniowych
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty 13/CNA/2012
dla pośrednika pracy na prowadzenie konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty 12/CNA/2012
dla doradcy zawodowego na prowadzenie konsultacji w Punkcie Konsultacyjnym
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 11/CNA/2012
Przeprowadzenie spotkań grup wsparcia dla III
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 10/CNA/2012
Przeprowadzenie spotkań grup wsparcia dla II grupy
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty nr 9/CNA/2012
Przeprowadzenie spotkań grup wsparcia dla I grupy
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność”
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów nr 8/CNA/2012
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” Szkolenie komputerowe_poziom zaawansowany
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów nr 7/CNA/2012
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” Szkolenie komputerowe_poziom średniozaawansowany
plik PDF , plik MS Word
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów nr 6/CNA/2012
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” Szkolenie komputerowe_poziom podstawowy
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów 5/CNA/2011
na przeprowadzenie Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy z elementami przedsiębiorczości
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” dla III grupy warsztatowej
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów 4/CNA/2011
na przeprowadzenie Warsztatów aktywnego poszukiwania pracy z elementami przedsiębiorczości
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” dla II grupy warsztatowej
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 3/CNA/2011
dla trenerów na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” dla III grupy warsztatowej
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 2/CNA/2011
dla trenerów na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” dla II grupy warsztatowej
plik PDF , plik MSWord
Zaproszenie do przedstawienia oferty 1/CNA/2011
dla trenerów na przeprowadzenie Warsztatów aktywizujących
w ramach I edycji projektu „Czas na aktywność” dla I grupy warsztatowej
plik PDF , plik MSWord
Zapytanie ofertowe nr 01/AL/2012
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia
„Zarządzanie logistycznym łańcuchem dostaw w przedsiębiorstwie.”
MSWord
Zapytanie ofertowe nr 02/AL/2012
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia
„Zarządzanie i uczestnictwo w wewnętrznych projektach na poziomie strategicznym i operacyjnym.”
MSWord
Zapytanie ofertowe nr 03/AL/2012
dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia
„MS Excel jako skuteczne narzędzie do ewidencjonowania, przetwarzania i analizy kluczowych wskaźników efektywności firmy”
MSWord , PDF
Zapytanie ofertowe nr 16/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania
energooszczędnych rozwiązań
dla VIII grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 15/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia
z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla VII grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 14/EB/2013
na przeprowadzenie cyklu szkoleń
z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla VIII grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 13/EB/2013
na przeprowadzenie szkolenia
z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla VI grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 12/EB/2013
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla VII grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 11/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla V grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 10/EB/2013
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla VI grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF, MSWord
Zapytanie ofertowe nr 09/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla IV grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 08/EB/2013
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla V grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 07/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia
z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla III grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 06/EB/2013
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla IV grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 05/EB/2013
na zorganizowanie Szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla II grupy Uczestników projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 04/EB/2012
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu
energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla III grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 03/EB/2012
na przeprowadzenie cyklu szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla II grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 02/EB/2012
Zaproszenie do przedstawienia oferty na zorganizowanie Szkolenia z zakresu praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla I grupy Uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”
na zorganizowanie Szkolenia z zakresu
praktycznego zastosowania energooszczędnych rozwiązań
dla I grupy Uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”
PDF , MSWord
Zapytanie ofertowe nr 01/EB/2012
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów na przeprowadzenie szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań
stosowanych w branży budowlanej w ramach projektu „Energooszczędne Budowanie”
na przeprowadzenie szkoleń z zakresu energooszczędnych rozwiązań stosowanych w branży budowlanej
dla I grupy uczestników/czek projektu „Energooszczędne Budowanie”.
PDF , MSWord
Zapraszamy do udziału w postępowaniu na wybór Wykonawcy zadania
polegającego na przygotowaniu projektu typograficznego, wykonaniu składu i druku publikacji edukacyjnej
w ramach projektu "Nowoczesne Kadry - Nowoczesna Szkoła".
PDF ,
Załacznik nr 1 MSWord ; Załacznik nr 1 MSWord ; Załacznik nr 1 MSWord
Zapytanie Ofertowe Nr 15/SZISII/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Grafika komputerowa”
w ramach II edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie Ofertowe Nr 14/SZISII/2013
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Administracyjno - biurowe” dla dwóch grup szkoleniowych
w ramach II edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie Ofertowe Nr 13/SZISII/2013
dla pośredników pracy na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
„Punkt konsultacyjny z zakresu doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy”
dla II edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie Ofertowe Nr 12/SZISII/2013
dla doradców zawodowych na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
„Punkt konsultacyjny z zakresu doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy”
dla II edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie Ofertowe Nr 11/SZISII/2013
dla trenerów na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Szkolenia komputerowe
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe Nr 10/SZISII/2013
dla trenerów na przeprowadzenie spotkań w ramach zadania:
„Grupy wsparcia” dla II edycji projektu :
Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe Nr 9/SZiSII/2013
Zapytanie ofertowe dla trenerów na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Warsztaty aktywizujące i poruszania się po rynku pracy w ramach projektu
„Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe Nr 8/SZiSII/2013
dla psychologów/doradców zawodowych na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Indywidualne wsparcie psychologiczno-doradcze
w ramach I edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe Nr 7/SZiSII/2012
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
„Grafika komputerowa” (120 godzin)
w ramach I edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe Nr 6/SZiSII/2012
na przeprowadzenie szkolenia zawodowego:
„Administracyjno – biurowe” (120 godzin)
dla dwóch grup szkoleniowych
w ramach I edycji projektu „Szkolenia i staże zawodowe dla osób niepełnosprawnych – II edycja”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertoweE NR 5/SZiSII/2012
dla pośredników pracy na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
„Punkt konsultacyjny z zakresu doradztwa zawodowego i pośrednictwa pracy”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe NR 4/SZiSII/2012
dla doradców zawodowych na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
„Punkt konsultacyjny z zakresu doradztwa zawodowego i pośredników pracy”
PLIK PDF , MS WORD
Zapytanie ofertowe NR 3/SZiSII/2012
dla trenerów na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Grupy wsparcia
PLIK PDF
Zapytanie ofertowe NR 2/SZiSII/2012
dla trenerów na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Szkolenia komputerowe
PLIK PDF
Zapytanie ofertowe NR 1/SZiSII/2012
dla trenerów na przeprowadzenie zajęć w ramach zadania:
Warsztaty aktywizujące i poruszania się po rynku pracy
PLIK PDF
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą dotyczącą zapewnienia wyżywienia podczas warsztatów i szkoleń
dla 80 uczestniczek i uczestników projektu „Nowe perspektywy”. Termin składania ofert upływa z dniem 18 października 2011.
Zaproszenie do złożenia oferty dla ekspertów/trenerów
na przeprowadzenie konsultacji tematycznych dla Uczestników/-czek projektu z zakresu nowych technologii w kształceniu oraz metodyki zdalnego nauczania:
Zapraszamy do przedstawienia oferty dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia:
Zaproszenie do ponownego przedstawienia oferty dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia:
ZAPROSZENIA ARCHIWALNE :
Zaproszenie do przedstawienia oferty dla trenerów na przeprowadzenie szkolenia:
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia :
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia :
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia :
Zaproszenie do składania ofert na :
Zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia :
Magazynier z obsługą wózka jezdniowego z napędem silnikowym - 160 godzin/15 osób
Załączniki :
Pracownik administracyjno - biurowy - 160 godzin/15 osób
Załączniki :
Sprzedawca z obsługą komputera i kasy fiskalnej - 160 godzin/18osób
Załączniki :
Technolog robót wykończeniowych w budownictwie - 160 godzin/12 osób
Załączniki
zaproszenie do przedstawienia oferty na przeprowadzenie szkolenia:
Zapytanie ofertowe dotyczące
Zapytanie ofertowe dotyczące